piątek, 13 września 2013

Śnieżka 1602 m n.p.m.

Wiem, wiem strasznie długo mnie tu nie było.
Nic to powracam do Was moi kochani czytelnicy.
Choć nie było mnie od marca odwiedzaliście mnie co ogromnie mnie cieszy :)
Postaram się częściej tu zaglądać i do Was, ale nic nie obiecuje bo wiadomo jak kończą się te "obiecanki cacanki"
JJJJJJJ
Mam za to dla Was kilka zdjęć z mojej ostatniej wyprawy na śnieżkę :)
Jak tak patrzę to sama nie wierze, że się tam w człapałam przy tych moich chorych kolanach


LLLLLLLLL

Oczywiście wyprawa odbyła się w towarzystwie mojego B.
Pogodę mieliśmy cudowną J a te widoki achhhh zapierają dech w płucach.
Polecam każdemu, choć pogoda się już psuje, może komuś się jeszcze uda zdobyć ten wspaniały szczyt Karkonoszy.
 


A tu dla śmiech waraty które włożył mi do kosza mój B. z "całą poważną' miną powodując u mnie śmiech na maxa  J
 
Buziaczki Karolcia

9 komentarzy:

  1. Pogoda widzę dopisała:) Świetne zdjęcia, piękny masz uśmiech :) Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo :)
    tyle komplementów w jednym komentarzu hehe
    chyba mi się w głowie poprzewraca :)
    Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. tak jest idealna do delikatnego rozczesywania włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Karkonosze, Śnieżkę zdobyłam już kilka razy ;-) Niestety, ostatnio nie miałam tak pięknej pogody jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj imienniczko :) Też kocham Karkonosze i spacerki po górach, choć daleko mi do typowego wspinania się. Raczej dreptam powoli i fotografuję co się tylko da :) P.S. Bardzo sympatycznie wychodzisz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. so cute!! follow each other on GFC?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)