piątek, 23 marca 2012

Planowane zakupki

Dzisiejszy post będzie dotyczył planowanych prze ze mnie zakupów z moja ukochaną mamcią :)
Mam zamiar odwiedzić dziś m.ni. sklep Reserved gdyż dostałam od nich kod rabatowy na zakupy :) każda z Was może go zdobyć :) wystarczy polubić ich na fejsie (wtedy 25% zniżki) bądź wejść na oficjalną stronę sklepu (20% zniżki)  KLIK i po prostu sobie go wydrukować albo przesłać na swój telefonik :) Chciałabym podkupić coś wiosennego i pastelowego :) pogoda mi sprzyja więc mam jeszcze większy zapał może "wyczeszę" coś cudnego :) pokończyło mi się też troszkę kosmetyków więc pewnie odwiedzę i kilka drogerii :) postaram się przez weekend pokazać Wam co upolowałam :) a teraz zabieram się do rozmyślania w co tu się ubrać na wieczór bo wybieram się z moim ukochanym na romantyczną kolację :)
Poniżej kilka propozycji stylizacji w/w sklepu :)



A tu buciki które chciałabym kupić do latania :)


Buziaczki przytulaczki i zapraszam do komentowania :)

5 komentarzy:

  1. Taki trencz-yk też chętnie bym przygarnęła :D ...i jeszcze ostatnie balerinki :D Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj baletki są świetne, z przyjemnością sama bym kupiłam, nawet te dwie pary :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie udało mi się już ich kupić :( nie było ich w moim rozmiarze :(

    OdpowiedzUsuń
  4. obejżałam Twoje wszystkie posty i bardzo podobaja mi się twoje wszystkie outfity!!! Masz styl, który własnie ja lubię!!! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow ale mi posłodziłaś kochana :) dziękuję bardzo :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)