środa, 21 marca 2012

Witam wszystkich

Wypadało by się w końcu przywitać :) więc WITAJCIE :)
Postanowiłam założyć blog, który miałby umilić życie mi i osobom podobnym do mnie :) dzisiejszy świat daje mnóstwo możliwości, dotyczących strojów, kosmetyków, form spędzania wolnego czasu, czy preferencji kulinarnych. Jednak nadmiar tych opcji, powoduję nie tylko ból głowy ale i szczuplejszy portfel:) Jest tego tyle, że łatwo się w tym wszystkim pogubić.
Dlatego, jedną z tych rzeczy o których będę tutaj pisać, będzie to, co wszystkie lubimy najbardziej czyli ZAKUPY oraz związane z nimi niebezpieczeństwa:).
Będę starała się podpowiadać jak i gdzie szukać okazji nie tracąc na jakości :)
Jednak nie chcę się ograniczać tylko i wyłącznie do zakupów :) znajdziecie tu jeszcze wiele ciekawych w moim mniemaniu rzeczy np. proste i łatwe przepisy na pyszne jedzonko, albo sposób na nową aranżację wnętrza za śmieszne pieniądze, czy chociażby co poczytać, albo na co pójść do kina :) strój dnia może być inspiracją co założyć do pracy, na randkę, na wypad z przyjaciółmi... wszystko to co pozwoli skrócić taniec przed szafą jaki ja mam co dzień przed wyjściem do pracy i nie tylko heheh :):):) podsumowując będzie tu wszystko to co pozwala na pokolorowanie mojego świata :) czym i Was drodzy czytelnicy będę chciała zarazić :)
A oto ja Karolcia :)